Print Friendly and PDF

Sonsuzluğun Kalbinde

 




Aşkım…hayatımın anlamı ve farkındalığımdır

Ben sende yaşamıyor muyum? 

Hep seni isterdim ama,

Bende yaşayanın da, sen olduğunu bilirdim?

Seni hep bir kuş gibi içimde saklamak isterdim. 

Benden kaçarsın diye korkardım.

Ne zaman ki yanlış yaptığımı anlayıp uçmana izin verince, 

Kanatların kırılmış  gibi elimde kaldın

Özgür olduğunu bildikçe

Bitmez hasretim ve acımı unutup 

Sana daha çok bağlandım

İşte bu nedenle 

Şehvani arzuların insanı kucakladığında 

Nefsini tatmin ettiğini anladım. 

Özümdeki İlahi varlığınla

Binlerce sevgilim olsa 

Hepsini kapsayan ve yeten

Gücü kendimde buldum. 

İlahi cevher cam gibi kırılgandır

Sonsuzlukla olan bağında hiç bir sorun yoktur. 

Âşıkların dayanamıyorum dediklerinde 

Aşk onlara, 

Bu acılar, hiçbir ayrılığa neden olmaz diyor

Senin aşkın bir kişiye sahip olmayı içeriyorsa, 

O zaman  gerçek aşkı bulamamışsın demektir.

Ve saf da değildir.

Bir kişi, tanrıya her şeyiyle, teslim olmalı, 

O zaman saf aşkı bulmuş olur.

Böyleyken…

Sevdiğimizle Tanrımız arasında farkı kalır mı?

Onunla Onu seversin, onunla sevişirsin…

Bu hal, anlatılmaz, manevi ve  tarifsiz  birlikteliktir, 

Kendime soruyorum… 

Sevdiceğime olan aşkımın  saf olup olmadığını.. 

Ne yazık ki ; beşeri  vasfımla bunu bilmek çok zor. 

Hali hazırda,  dünyadayız; değil mi; 

Evet…

Yine de biz

Sonsuzluğun kalbinde ölümsüzlüğün koynunda var değil miyiz?

İsmail Hakkı ALTUNTAŞ


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar