Print Friendly and PDF

Aklımdan çıkmazken... Ne zormus...





Yanımda olmalıydın şimdi,
Pek bir yakınımda daha...
Öylesine el ele, öylesine dip dibe.
Bir omuza düşmeliydi baş, bir bağıra...
Hatta mıh gibi çakmalıydım gözlerimi gözüne.
Vurmalıydı da nefesin sam yeli gibi yüzüme yüzüme.
Dudaklarının sillesi düşmeliydi can damarına aheste aheste.
Loş bir ışığın aylâsında konuşmalıydık nefes nefese.
Ve sevişmeliydik gece boyu aheste aheste.
Yanımda olmalıydın şimdi,
Pek bir yakınımda daha...
Öylesine sarmaş dolaş, öylesine kol kola.
Ayırmalıydım saçlarını tel tel, koklamalıydım uçlarından,
Ayalarımın meskeni olmalıydı şakakların,
Dudaklarımın istikameti şah damarın...
Bir ibadet gibi sevmeliydim seni,
Etmeliydim gece boyu böyle bir lütfu sefa,
Ve bir mabed tadında huşu ile etmeliydik sabah.
Yanımda olmalıydın şimdi,
Pek bir yakınımda daha...

İbrahim Battal Yıldız

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar