Print Friendly and PDF

Biliyorsam

 






Ne kadar güzel yaşamak

Ayaklarının dibinde kalıp

Alev alev yanmak

Keşke seni bilmeseydim

Biliyorum ama 

Ağlamak...sevdam deyip sızlanmak

Bazen içten bir sarılmana

Çok ihtiyaç duyuyorum

Yokluğunu anımsadığımda

Gözyaşlarım gözlerime

Çaktırmadan sızıyorlar

Göğsüme kalbime kurşun döküyorlar

Düşmanımmış gibi

Hayat zor

Sen ki beni sakinleştirmesen

Ilık havalar dahi üşütüyor

Endişelerim, hafakanlarım, nefretim

İstila ediyor

Bağırıp çağırasım geliyor

Ah yalnızlığımın yalnızlığı...

Ulaşılmazım

Zorsun ve bende senin zorluğundayım

N'olursa olsun

Vazgeçemem

Biliyorsam ki…seni ve beni

devam edecek 

Bu halim benim


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar