Print Friendly and PDF

Sen Varsın… Ben Zaten Olurum



Hayırlım Benim
Sana demiştim ya, o  düşündüğüm gibi olmadı ama, seninle beraber olmak bir başkaydı. Hayalimde ruhum seninle en güzel beraber olmanın ne olduğunu çok yakinen yaşadı.
Yok olmaz denilen yerlerde bile...seninle olabilirim, biliyorum... Sana bir sarıldım daha önceden bilmediğim bir tatlılıkla.  Ve içimde, titremeler, sessiz sessiz konuşmalar. Dışa vursa bunlar belki dünyayı sarsan çığlıklar olurdu.
Kucağında buldum bulalı, olma dedikleri olurmuş, galiba.
Çok teşekkür ederim.
Ruhumun sahibi!
Seni anmak, duymak, hissetmek belki yaşanacak en güzel duygu...
Yıllar yılı özlediğim bu halimi, daha önceleri bir bilebilseydim, ne çok sevinirdim iyi ki dünyaya gelmişim diye. Belki daha huzurlu da olurdum.
Ben bu hayattan çok şey istemedim.  Ruhumun huzur bulduğu bir sunağım olsun. Orada kanım aksa bende mutlu olsam. Şimdi O sen oldun...
Hayalime geldiğin anlar artsın isterim. Kasırgalar fırtınalar uğruna kurban olmuş bir sinede daha kalır mı?
Bir kurban gibi huzurluyum.
Varlığına şükür ederim. İşte bu kadar...
Ruhumun ezeli ve ebedi huzur kaynağı!
Seni içimde o kadar hissediyorum ki, buna birileri delilik diyebilir. Fakat ben bunu yaşıyorum içten içe...
Senin de benim yaşadığımı bilmeni çok isterdim. Eğer ki ben duyuyorsam sende duymuş olmalısın. Ben senden bir parça değil miyim?
Öyleyse beraberiz sonsuzumuza kadar. Hani, cehennem olmuş, cennet olmuş ne fark eder ki, ruhumun sahibi tek sensin.
Tanrım Tanrım
İnlediğimde içimde olan sensin değil misin?
Sevdam benim...

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar