Print Friendly and PDF

Kandır

 




Çok zayıf değilim

Gerçekten seviyorum

Ölmemi isteseydin

Senin dediğin olurdu

Yapamaz mı dedin yoksa

Başka da ne istiyorsan

Söyle

Şu var ki

İstersen parmak uçlarımı  ez…

Kalemler tutamaz olsun

Bıktığın sözlerimden

Bir kurtuluşun olur belki

Ama ben yazacağım

Sen ise bunu kime yazdı

Demeyeceksin

Duygularını kalbindeki hüznü  besleyecek

Pencerendeki buğularda akan terlerde

Gözyaşlarımı hissedeceksin

İnan...tereddüt etme korkma

Seni boğmazlar 

Bu yaşlar dökülmeseydi

İyi olurdu

Bir iki küçük denemen oldu

Güvenseydin

Beni seviyor mu bu

Kabul etmesem mi

Şüpheden uzakça 

Kimse kanmaz da…

Yine de ben kandırmanı çok isterdim

Bana her şeyin doğrulardan doğru olur

Yalan bile gelmez de

İşte...



İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar