Print Friendly and PDF

Beni Yalnız Bırakma

  



 

Beni yalnız bırakmasan

Üzgünüm…dedim

Başka ne yapacağımı

Ne söyleyeceğimi bilmiyorum

Hayatımsın

Çaresizliğimden tek çözüm

Ölmekten başka ne var

Sadece ölmek istiyorum

N'olur beni yalnız bırakma

Kaçıncı kez özür dilerim, dedim

İsyanım sana kafa tutmak

İnat etmek değil ki

Seni çok seviyordum

Kıskandım

Sonra her şey bir benim suçum mu

Tek hissettiğim tekrarlanan acılar

Mutlu da değilim

Dünyada  olmamın bana  faydası var mı?

İstediğin canımsa al

Ölmeyi başarsam…hemen giderdim 

Şimdi yaşıyorum da

Kırıldığın için acı çekiyorum

Hatam var mı yok mu yu

Fark bile edemiyorum

Ateşine at…yak yıllarca  

N'olur, beni yalnız başıma bırakma



İsmail Hakkı Altuntaş



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar