Print Friendly and PDF

Yalnızım Yalnız Ama Çok Uzakta Değilsin




Sen yoksan yanımda, yalnızım yalnız

Kendimi kendimde bulamıyorum

Sen benim içimde uzak bir yıldız

Görüyorum amma tutamıyorum

Nasıl susamışım, böyle sevmeye


Nasıl da hasretim seni görmeye

Başkası rüyama girmesin diye

İnanan çok geceler, uyuyamıyorum

Bir son ver ne olur korkularıma

Yenik düştüm bütün tutkularıma

Hiçbir söz yetmiyor, duygularıma

Seni seviyorum amma diyemiyorum




Çok uzakta değil

Suyun öte yanında

Sen varsın

Yakın gibi

Ama değil aslında

Görünmez duvarlar örülmüş aramıza

Elimin ermediği

Gücümün yetmediği

Düş diyarlardasın

Sevgilim

Öyle geliyor ki bana

Sen ve ben

Ayrı dünyalarda öleceğiz

Birbirimizden habersiz

Ve hasretler içinde

Elimin ermediği

Gücümün yetmediği

Düş diyarlardasın.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar