Print Friendly and PDF

Bir Dünya Aşk İle

 



Gözümün ışığı, ömrümün emeli!

Sevgi, senden başka bir şey midir?

Kıskanmış aşkımız sevgimizi. Daha önce neden yaşamadı diye …

Kim ne bilirse bilsin…benim ki sonsuz bir hayranlık ve bir tapınma.

Gel güneşim, uzaklarda kalma…

Senin o güzel aksin beni süzerken gölgenin içinden,  rüyalarımı aydınlat. Kandilinle tutuşsun bedenim, yaksın da. Küllerimle gözüne sürmeler çekesin, sevdiğimden kalanlar bunlardı diyecek kadar. Kalmasın geriye bir toz, toprak sevinmesin küllerim rüzgârlara dağılsın bilinmezliğine.

Seviyorum seni her şeyin bir ilki ve bir sonu, eşi menendi bulunmaz gibi.

Ahh hayaller yetmiyor.

Bu hayat gerçeğinde yol veremez mi ?

Uykularımda sarılmaktan kendimi incitiyorum. Sabah kalkıyorum ki bütün kol ve bacaklarımda ağrılar, kasılmalardan kalan mor izler.

Aşkınla kaynamak, ruhunla kaynaşmak arzusu beni istila etti. Öyleki  kazana düşmüş et parçası gibi başımdan dumanlar çıkıyor.

Yanmışım sevgine. Ciğerimin kokusunu kimler duymadı, en güzel ıtırdan daha keskince.

Hasretinden, her yerim yaşlar içinde. Kimi zaman ağzım, kimi zaman gözlerim, kimi zaman bütün bedenim.

Nazik sevgilim. Sen gerçekten daha gerçeksin. Sar beni kollarına.

Orası olmazsa burası olsun diyeceğimiz ne çok âlemler var değil mi bize. Yarım kalmasın sevdamız… en ulvi bir söz ile tamamlayalım. Silelim kaderin engellerini.

Nerde bir yeşillik gördünse hasretinden suyuna gözyaşı döktüm. Onlar ile toprak yeşillendi…yine de seni benden sakladılar.

Sevgin can yurduma değdi değeli, bağrıma  aşk ocağından ateşin düştü.

Söyler misin bu garip halimize… ne denir?

Elbiseler çok sevse çıkarlar üstünden, çarıklarda öyle. Ben ise daima bastığın toprak oldum, kızsanda sevsende bas üstüme diye.

Saçın büklümlerinden düşen telleri gönlüme bağ yaptım, olur ya serkeşlik ederim kaçmayayım diye.

Nazlı yârim kahvegüzeli gözlerine and içtim, başkasına bakamam dedim. Yaralı gönlüme bakar mısın bir an…yıkılmış bütün varlığım.  sarmaş dolaş sarsıntılarıma… sevda denizim kabara kabara çoşup taştı yine .

Ahh bir tanem… belki bir gün gelecek olsun.

Tatlı hülyalara sensiz varılmıyor. Zor geçiyor sensiz hayatım.

Sevgilim, seni sonsuz seviyorum.

 Kelimeler ve cümleler seni anlatmaya yetmezken, susmak en güzeli… Beni ruhumdan oku hissettiklerime bir sen ulaş. …

Bir dünya aşk ile..yüce gönlüne sarılıp öpeyim…

Senli günlere kavuşayım...tezden



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar