Print Friendly and PDF

Gül Düşer Gülün Üstüne


Bir Gün Bahar Kışa Döner

Kar Düşer Karın Üstüne
Hoyrat Girer Dost Bağına
Gül Düşer Gülün Üstüne



Nakarat



Derman Aradığım Yerde
Tabip Neylesin Bu Derde
İki Gözüm Perde Perde
Can Düşer Canın Üstüne
Gül Düşer Gülün Üstüne



Ölüm Gelince Bedene
Sararlar Beyaz Kefene
Ne Gerek Var Azraile
Can Düşer Canın Üstüne



Nakarat

Ak Göğsünde Nokta Nokta Ben OlamSen Çiçek Ol Ben Petekte Bal OlamSiyah Saçlarından Ak Bir Tel OlamTararken Kopartma Beni SevdiğimKumaş Olan Ellerinle Biç Beniİçki Olan Yudum Yudum İç BeniMektup Olan Beyaz Zarftan Aç BeniOkumadan Yere Atma SevdiğimMendilinde Oya Olam Pul OlamSen Kabul Et Ben Kapında Kul OlamDosta Giden Uzun İnce Yol OlamYorulup Terk Etme Beni Sevdiğim

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar