Print Friendly and PDF

Kıyameti Kim İster ki

Günümüzde artan kıyamet senaryolarına okurken hep aklıma şu geliyor
Biz bu dünyanın yok olmasının sebebi iken ve bir an önce olmasını neden istiyoruz ki.
Bunu hazmedemiyorum.
Kendim için diyorum ki kıyamet bizim üzerimize kopmasın, biz bunu geciktirenlerden olalım, gecikmesi bizim için daha iyi değil mi.
Tanrının Ordusu diye 3 lü seri bir film var. Onu tavsiye ederim. Orada Lucifer ile deccal birbiriyle mücadele  ediyor. Bu filmde Deccal dünyanın yok olmasını isterken Lucifer dünya yok olmasın hayat devam etsin diye elinden geleni yapıyor. Bunu ilk defa görünce çok garibime  gitmişti.
Şimdi daha iyi anlıyorum. Günahkar olsakta Deccalden sığınmak lazım. Efendimiz salla'llâhü aleyhi ve sellemin emirleri de bu yönde çoktur. Allah Teâlâ şeytandan sığınmayı evvel emirde farz olarak bizden isterken, Efendimizin Deccalden sığınmayı da tavsiye etmesi, rahmetin gereğidir. Ölümü temenni etmeyin, dünya ne kadar yaşlanırsa o kadar bizim için menfaatli olacaktır.
Sonuçta biz hatalar yapan bir insanlar olsak,  yine de bizim için doğru olan şu olmalıdır. Şu andaki bulunduğumuz bahsedilen bir devrenin daha uzun bir hayat olmasını sağlamalıyız.
Çünkü biz yok olduktan sonra tekrar tekrar varlık âlemine çıkacağımız garantisi var mıdır? Öteki âlem kesin. Bazıları ahireti kabul etmiyorlar. Onlar için demek istedim.
Öylece  garantisi olmayan bir şey varsa, niçin bu kadar felaket senaryolarının yani tekrar tekrar dile getirmek istiyoruz ki?
İstemiyorum, olsun eksiklerimiz hatalarımızla bu hayata devam edelim.
Allah bizlere acır başımıza gelecek felaketin bir an, bir zaman, veya belki yıllarca binlerce yıl geriye atılma ihtimal şansını verebilir.  
Ben kıyamet kopsun istemiyorum. Sonra mükemmel-üstü bir dünya bizim günahımızla neden yok olsun. Ayıca bazıları için geçerli olan evrim denen ve hala ne olduğu meçhul bir başlangıca tekrar tekrar dönmek daha saçma olamaz mı?
Allah bizim sahibimiz ona daha çok güvenmemiz gerekli…
İbni Arabinin yüzlerce yaratılmış bahsettiği âdemler var. 
Ama kendim için hep şunu diyorum, ben bir daha gelemez isem, hayvanlara toprak olun denilir gibi tekamülümü tamamlamadan yok olursam…
Bu bir acı olmalı.

Binlerce yıl yanamaya razı olurum. Yeter ki varlık sahnesinden Rabbim bizi ayırmasın.


https://ismailhakkialtuntas.blogspot.com/2020/03/butun-mesele-insan-miyiz-yoksa.html

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar