Print Friendly and PDF

Efendim Seninle Biz Nelere Kavuştuk


Evlenemeyenlerin Çabuk Evlenmesi, Hastaların Şifası, Satılamayan Şeylerin Satılması ve Yazılı Bulunduğu Dükkanın Müşterisinin Çoğalması Gibi Bir Çok Murat İçin Okunacak Çok Faziletli Bir Salavât-ı Şerife ve Nüshası

 

“Ey Allah! Şüphesiz ben Senden; o en yüce, müebbed, dâim ve ebedî olan Zâtın’ın (yarattığı o mübarek) nurundan; O peygamberlerin ve Rasûlün Muhammed (salla'llâhü aleyhi ve sellem)in kalbine yazılmış olan o En Büyük İsmin hürmetine istiyorum.
Yine elbette ki ben Senden; (İkincisi ve üçüncüsü olan sayılar itibârıyla değil de) ehadiyyetin birliği ile tek olan, kemmiyet ve adedin tekliğinden de yüce ve herkesten (de, her şeyden de) mukaddes olan İsm-i Âzam’ın hürmetine istiyorum.
Ve (nihâî olarak da): ‘O Rahman ve O Rahîm olan Allah’ın ismiyle! De ki: ‘O, Allah’tır, Ehad’dir. Ancak Allah Samed’dir (hiçbir kimseye muhta. olmayıp herkes Kendisine muhtâç olandır). O doğurmamıştır ve doğurulmamıştır. Hiçbir kimse O’na denk de olmamıştır.’ (meâlindeki İhlâs Sûresi) hakkı için diliyorum ki; Varlık âleminin vâr olmasının sırrı ve her bir mevcud (yaratılmış) için en büyük (var olma) sebeb(imiz) olan Efendimiz Muhammed’e öyle bir salât ile salât edesin ki o salât; kalbimde îmânı sâbit kılsın, bana Kur’ân-ı Kerîm’i ezberletsin, ondaki âyet-i kerîmeleri bana anlama kabiliyeti sağlasın, onunla bana (umûmen) cennetlerin nurunu, (husûsen de) Na‘îm cen­netinin nurunu ve Keremli Zâtın’ı müşâhedenin nurunu açasın. (Ey Allâhım! Efendimiz’e,) Ehl-i Beyti’ne ve sahâbesine (de bu salâtla berâber çokça) selâm eyle.”

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar