Print Friendly and PDF

Ebedi Anım

 


…!

Çok perişanımdım

Korunmaya ihtiyacım vardı

Tanrı kulunu korur

Seni de ben…onun meleği olduğunu

Düşünüyorum

Umutsuzluk fırtınamın ortasında

Çıkıp gelen

Sorunlarımı hayatımdan çıkaran

Umudum olan

Yoksa bu hayata dayanılır mı

Sürekli üzen…korkutan haliyle

Keşkelerimden sıyıranım

Tek bir hüznüm varsa

O da sensizlik

Biriciğim olduğundan beri

Öğrendiğim

Hayat…böyleymiş

Seninle bir zaman ve yer imiş

Belki yıllar geçti gitti ama

Hepsine bedel sevincimsin

Sevgilimsin

Her şeyi inceden düşünen

Zarafetinle

Sinemde kalan birkaç tel saçın

İyi ki benimle

Ayrılmazım

Sarmaşık gibi sarışı

Açılmayan düğümlere eş hali

Daima kanımda

Kabimde hissediyorum

Sonuç

Ebedi anımsın

Andımsın…benim


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar