Print Friendly and PDF

Kazandım

 


İnsan ya bir Tanrı'ya sahiptir ya da bir puta.

MAX SCHELER

 

Günaydınlığım

Güneş sabahı aydınlatıyor… sen de benim günümü

Bir gün daha seninleyim…Rabbime şükürler olsun

Hayatımın evveli sana rastlamak ve  sonucu   anmakla bitecek

Zamanın seninle bana dokunuyor oluşundaki  hazzı da bilmesem… hayatın hiç çekilecek hali kalmazdı

Sevmek insanın özünden gelmeli…etki veya takviye ile olmaz ki...

Sen dersin ya birinin peşinden gitmek…yahut birisinin peşinden gelmesi. Fakat senle ben yanyana yürüyebiliyoruz.

 

Her sevginin nihayeti…Tanrıyı sevmek imiş

Sende Tanrıyı buldum...Hayal edebileceğim her şekilde…

Seninleyken, onunla olduğumu iliklerime kadar hissedebiliyorum

Bu çok başka bir zevk olmalı

Allahı kulunda sevebilmeli

Hakk yüzünü açınca...İşte Aşk bu…

Tatlı rüyam benim

İyi ki  varsın

Nasıl ki tiryak zehirden elde ediliyorsa,

Senden uzaklarda kalmanın verdiği acılardan…derdime şifalar çıkarıyorum.

Aşkın,  aklımı fikrimi darmadağın etse de…bedenimdeki kalp seninle atıyor.

Ah! Ne büyük mutluluk,

Senin için, o benimdir, diyebilmem

Bir şekilde geldiğimiz bu dünyada

Sevmeyi aşkı seninle yaşadım

Bundan sonrası…cehenneme bile gitsem, gözüm arkada kalmayacak.

Bir derdim vardı, Tanrıya kavuşmak.

Ona erişmeye çalıştığım için

Seni kazandım

Birileri nasıl bir söz diyebilir buna

Ben seninim

Sende.. benimsin

Hakkı sadece bizim…diyebilirim

Ne mutlu ki…ben

Tanrıma kavuştum

Sevgilim


İsmail Hakkı Altuntaş




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar