Print Friendly and PDF

Kelimem

 


la vida no vale nada /hayat değersiz

Özlüyorum hep seni…

Bazen sokakta gördüğümü sanıyorum.

Ama gördüğüm kişi sen olmuyorsun

Her şey bir bulutunun ardına sıkışmış

Ve güneş güneşe benzemiyor.

 

Bizi biz yapan ne…

Kaderine hızlıca sürüklendiği dünyamızda

Bir parça çamur olmaktan ayıran

Bir kelime

Kelimem

Hayat demektir…kelimler

Hayatımsa boş sayfalar

Sen doldur diye varlar

Öyle oldum ki, kelimelere sığındım.

Orada yaşamaktan başka

Çare bulamadım.

Sen ve ben…

Güneşin doğuşunu bekleyelim

Gölgelerde kaybolduğunda  

Bir kez olsun her sıkıntıya

Elveda  diyebilmek adına

Hayatı  bize vaatte bulunmadı

Üzülmem

Ruhum kollarına düşsünde

Çirkinlikleri  ve güzellikleri

Galiba unuturum

Benli kelimeler  kalmayacak

Sessizlik hâkim olacaksa da

İkimiz sarılmış olacağız

Bir satırda…sonsuza kadar

İsmail Hakkı Altuntaş






Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar