Print Friendly and PDF

Hoş Geldin



Bir şeyler var seni bana mühürleyen,

Önce hafif bir yağmur düşüyor gökyüzüme,

Sonra gökkuşağı gözlerin beliriyor gözlerimin önünde,

Anladım sen bu şehire bahar,

Ömrümün mühürlü kaderisin...


Nefes almak bile seninle huzurun adresi,

Ah benim gülüşü ömürlük yârim,

Ellerin cehennem ateşi,

Öpüşün cennetin yasak meyvesi,

Gözlerin ömrümün doğan güneşi.

Artık söylemeliyim;

Hoş geldin sevgilim,

Hoş geldin kadınım...


Sen benim eksik yanımı tam edenimsin,

Her kapının aşka çıkışı,

Her gülüşün cennetin anahtarı.

Ne olur bakma öyle,

Alışık değilim ben kalp ritmimin değişimlerine,

O yüzdendir gözlerimin gözlerine değmemesi.

Ah benim gülüşüyle yeniden hayat bulduğum,

Gözlerimin son adresi,

Mutluluğun adı,

Aşkın en güzel tadı,

Kalan ömrüme nefes bildiğim;

Hoş geldin hayatıma,

Hoş geldin kaderime,

Hoş geldin sevgilim kalan ömrüme...


Mutluluğu tarif edemem ama,

Adres olarak seni gösterebilirim.

Sen benim hayatın karşıma çıkardığı,

En güzel hediyesisin.

İyi ki hayatımdasın,

İyi ki kadınımsın...


Evet, artık vakti geldi, söylemeliyim;

Hastalıkta, sağlıkta,

İyi günde, kötü günde,

Bir ömür benimle yaşlanır mısın?

Ölümde bile beni gülümseten hatunum olmaya var mısın?

Her iki dünyada da razı olduğum,

Cennete davetim,

Helâlim olmaya evet der misin?

Her şeyden öte,

Rabbimin alnıma yazdığı kaderim,

Gözlerimin son adresi olmaya var mısın? ...

Hüseyin Kerem Arslan

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar