Print Friendly and PDF

İçine sakladığı dünyası

 




Gitme

Takvimleri değiştirelim

Sadece susalım

Çok yorgunum ve çok dertliyim

Dünyamın tek haberleri ...kırık kalpler

Hayatımda bundan başka ne dinleyebildim ki

Yine de Tanrıya şükür

Dünya gülistan olacak umuduyla

Beklerim

Diyorum ya çok yorgunum

Yeni düşünecek bir şeyler kalmamış gibi

Donmuş gibi hiçbir şey etkilemiyor beni

İnan ki normal hayata dönmek

Uzun zaman alıyor ve

Her zamankinden daha çok düşünmek

Son zamanlar kendimi iyi hissetmiyorum

Her zamankinden daha sessiz

Sessizlik ve düşünüyorum

Bir dönüşüm olur mu

Küçücük adımlarla başlayan uzun hayatta

Daha kötüye gitmeden

Ancak yalnız kalmamalı insan

Kendime güven duymak bir sorun

Bir umut

İlahi umut

Yalnızında kalmış tepenin başındaki sessizliği

Yırtan nida

Sonbaharda bütün yapraklarını

Döken ağaç gibi sakinleşmek

Bu bir gerçekse sonsuza dek taşımalı

Unutulmamalı

Gelecek zamanı özlüyorum

Kiminle gelecek

Söz ver bana geleceksin

Benden önce ölmeyeceksin, tamam mı

Mazlumların derdi bu galiba

İçine sakladığı dünyası


İsmail Hakkı Altuntaş



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar