Print Friendly and PDF

Hakkın

 



Sevdam!

Çok tatlısın.

Bu gece dolunay tam karşımda iken elimdeki mektubun…

Hayır, hayır, hep yanımda ve ruhumda duruşun…

Seni için sevdiğimi söylemek bile yetmiyor.

Her şeyin bir fazlası her şeyin en değerlisi, her şeyin en yücesi..

Bu aralar uzaklardasın… bu beni yıpratıyor mu hayır. Cidden sen benim ruhumu öyle doyurdun ve kapladın ki…belki de bu sebeple şimdilik bir eksiklik hissetmiyorum.

Ancak arada bir bıkıyorum uzaklarda olman düşüncesinden…sonra tekrar aklım başıma geliyor, onun bir an beni düşündüğün ve gönderdiğin mektupların, iki cihana bedel değil mi?

Sende ne varsa…biliyorum çok şey var…bu benim ömrüme yetti…geleceğime de…

Beni bunca dağınıklıktan çıkarmak kime nasip olur ki, olması imkânsız bir şeydi…benim için.

Sana söylemem gerek…beni benden alan, sabah kalkınca, yanımda olmadan dünyaya uyanıyorum olmak…o an şok oluyorum.

Özgürlüğümün sonsuz yurdunda hep seninleyim. Uykularım da hayallerimde hep seninle…ancak uyanınca karşıma çıkan o dakikalar mecburen gelince… gitmelerini bekliyorum…sonra üzgünlüğün ve hasretin iç yanığıyla kendimi biraz toplayabiliyorum…

Ben senden çok memnunum…hayatımda aynı yolu yan yana gitmek gibi olmak çok güzel…beraber olduğumuz belli, her açıdan. Sonra gönlümü koruyan beni her şekilde düşünenimsin.

Sürekli Tanrımsın dediğimde sakın alınma…bir tanrıdır kulunu her haliyle düşünen…

Bana ne güzel günler yaşattın ve yaşatacaksın…bilmem mi…

O güzel gönlünle beni huzurlu yapmanı…şu anki hayatımı düzene sokmanı…

Kimseye iyisin kötüsün diye bir şey demek istemiyorum…bence hayatımda bir sen varsın…diğerleri bir gölge olmalı…çimde seni yaşıyor olunca, diğer sözler boş geliyor.

Varlığına teşekkür ederim…o güzel tatlı dilin var ya ne çok üzüntülerimi unutturdu bana…

İçimde bedenimde birçok şey ölmüş ve bitirmiş, son kartları oynarken…sen bana hayat bağışladın…

Candan öpüyorum, bu senin hakkın olmalı…

Hakkın…

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar