Print Friendly and PDF

Niyazi Mısri Sitesi ve Divanından



·        Aç Gözün
·        Aç Yüzünü Sevdam
·        Açıver Yolum
·        Ağlama Bülbülüm
·        Ahdime Vefalıyım
·        Akibetim Sensin
·        Aklım Divânesi
·        Aldanma
·        Aldatmasın Seni
·        Anlar Bizi
·        Aspozi
·        Aşk İçin Ölmeli
·        Âşk ilinin şâhıyım
·        Âşka Gel
·        Aşkım Kime Yârsın
·        Aşkına Al Canımı
·        Avlar mı Balığı
·        Aynam
·        Bağrım Yanık
·        Bana Hiç Yar Kalmadı
·        Başka Kimi Neylerem
·        Ben Seni Seviyorum
·        Beni Sen Yaktın
·        Benim Mushafım
·        Bilmez Ola
·        Bir Göz Ki
·        Bir Nefes Ayrılmadım
·        Bir sen Kaldın
·        Bismillahirrahmanirrahim
·        Can İlindeki Güneşim
·        Can Kuşum
·        Can u Can
·        Cananım Nerdesin
·        Canımı Alabilirsin
·        Cellâd önüde boynum
·        Dağ
·        Deccal
·        Deccal Gele
·        Dermanım Nerde
·        Devletim Sensin
·        Dilek Çeşmem
·        Dinmez Efganım Benim
·        Dost İli
·        Düştü
·        Efendimin işi ihsandır
·        Eğlencem Seninle Olmak
·        Eksik Değil
·        Erince
·        Esrar-ı Vakıf a
·        Eşiğine Baş Koydum
·        Ezeli ve Ebedi
·        Fal
·        Gel
·        Gerekler…Yapsana
·        Gizli Sultanım
·        Gönül
·        Gören Yüzünü
·        Gözümde Yaşlar
·        Gözümden yaş kan gibi
·        Gözün yuman cemâlinden
·        Güldürmedin Beni
·        Ha ile Kâf
·        Haber Geldi
·        Haber Ver
·        Haberim
·        Haberim Sen
·        Hakk yolunun âşıkları
·        Hakk’ı sende ya bende
·        Halvet
·        Halveti ve Celveti
·        Hayran Bana
·        Hepsi Bir Hayal
·        Her ne ki vâr o oldu
·        Her neye baksa gözüm
·        Hizmet
·        Hu Deyen
·        Hz. İsa’m Geldi
·        Işığım
·        İçeri Gelsene
·        İçimde Senin Sevdan
·        İçimi Sen Saf Kıldın
·        İçindekiler
·        İnile Dertli Gönül
·        İnsan
·        İrfan Sofraları
·        İsm-i Âzam
·        İster-Sen Öldür
·        İstihrac
·        İyi ki Varsın
·        Kâf-u nûn
·        Kalbime bir şüphe gelmez
·        Kamû- Hakikat Şehri
·        Kanımı Dök
·        Kapının Edna Kuluyum
·        KASÎDE-İ BÜRDE TESBÎİ
·        Kaynak Kitaplar
·        Keşiş Dağı (Uludağ)
·        Kılsana
·        Kimseyi Takmıyorum
·        KİTABİYAT
·        Kurbanım Ben Sana
·        Kurbanım Ben Size
·        Limni
·        Lokmanımsın
·        Mecnunem Seninim Leyla
·        Mehdi Aleyhisselam
·        Mehdî O’dur
·        Merhaba
·        Merhabâ yâ Mustafâ
·        Mim Sad Ra
·        Nâfika, köstebek Deliği
·        Namaz
·        Nefesim Sensin
·        NİYAZİ MISRİ
·        NİYAZİ MISRİ
·        NİYAZİ MISRİ
·        Nokta Sırrımız
·        Olmasa
·        Pîrimiz Pîrdir
·        Ramazan
·        RİSALEİ EŞRATI SAAT
·        Risale-i Hasaneyn
·        Risale-i Haseneyn
·        RİSÂLE-İ HASENEYN
·        Riyazat
·        Sabrım Kalmadı
·        Sabrım Kalmadı
·        Salâmı verin
·        Sana Gidesim Geldi
·        Sarhoş Neylesin
·        Secdem Yüzüne
·        Seherlerde
·        Sen Beşer Değilsin
·        Sen Kul Değilsin
·        Sen mi Ben… Ben mi Sen
·        Sen seni bilmektir ancak
·        Sen Varsın Ya…
·        Senden Başka Kimim Var
·        Senden Gayri N’idersin
·        Seni Seviyoruz
·        Seni Sevmek Ne Güzel
·        Senin Derdinle
·        Sensin Her şeyi Eyleyen
·        Sevdin de Can verdin
·        Sevgilim
·        Seyrler
·        Sırrım Sana
·        Sima
·        Sinemi Külhan Eden
·        SON SÖZ (HATİME)
·        Süveydâ
·        Şeyhleri
·        Şimdiden Sonra
·        Tahmis-i Azbi Baba
·        TASAVVUFÎ HADİSLER
·        Tedbir mi Bıraktın Bende
·        Tenimde cânın var
·        Tevhid İle
·        Ümmi Sinan
·        VAHDETNAME
·        Vaiz Kendine Bak
·        Varım Onun Alsın
·        Vuslatın Yolunu Göster
·        Vücûd-ı Hakk bulundu
·        Ya ben sizi, ya siz beni
·        Yâ Rab Meded
·        Yanıklar Pazarı
·        Yaram Senden
·        Yeter Gönül Gel
·        Yıktım Kendimi
·        Yüzüm Ayaklarına Toprak
·        Zindân ehl-i
·        Zuhurât

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar