Print Friendly and PDF

Sensiz Olmadı...





 Kaybolan neş'emi şarkıda, sazda

Bulmayı denedim, sensiz olmadı

Kaybolan neş'emi şarkıda, sazda

Bulmayı denedim, sensiz olmadı

Felekten bir gece çalıp biraz da

Gülmeyi denedim, sensiz olmadı

Sensiz olmadı

Gülmeyi denedim, sensiz olmadı

Unutmuş dediler, çıldıracaktım

Resim, şiir, mektup, ne varsa yaktım

İlmeği kaç kere boynuma taktım

Ölmeyi denedim, sensiz olmadı

Sensiz olmadı

Ölmeyi denedim, sensiz olmadı

Unutmuş dediler, çıldıracaktım

Resim, şiir, mektup, ne varsa yaktım

İlmeği kaç kere boynuma taktım

Ölmeyi denedim, sensiz olmadı

Sensiz olmadı, sensiz olmadı

Sensiz olmadı

Hasreti gün be gün çok tanıyorum

Derdimin üstüne yok sanıyorum




Hasreti gün be gün çok tanıyorum

Derdimin üstüne yok sanıyorum

Yaşlı gözlerimden utanıyorum

Silmeyi denedim, sensiz olmadı

Sensiz olmadı

Silmeyi denedim, sensiz olmadı

Unutmuş dediler, çıldıracaktım

Resim, şiir, mektup, ne varsa yaktım

İlmeği kaç kere boynuma taktım

Ölmeyi denedim, sensiz olmadı

Sensiz olmadı

Ölmeyi denedim, sensiz olmadı

Sensiz olmadı, sensiz olmadı

Ölmeyi denedim, sensiz olmadı

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar