Print Friendly and PDF

Bilene Kadar

 


Ne günler geçmiş

Biliyor musun… yalnızlığım ve sen

Olsun… ne yaşarsam…sevdiğimsin

Tabii ki sende öylesin

Beni benden alan sadakatinle

İçime çakılmışsın…başı kopmuş çivi gibi

Sökemezler

Beni kırmadan…çıkaramazlar seni

Sevdam…

Ellerde tutsak sevdam

Ne bileyim

Kaybolan yıllar ve içinde buluşmadan

Hayat mı…devam etsin

Zamanı durdurmak diye bir şey yoksa

Sen bir yana… ben bir yana

Bu aşk uğruna

Devrilmeden dik durmalı

Eğer ki umut ışığında bir pırıltı kaldıysa

Yıpranan yine biz olalım

Farklı olmak bu

Neydi kimdi bilinmeden

Değil mi…alemdeki her şey

Bir harf noktasında

Ben seni çok sevdim

Sende beni çok seversin

Sonunda mı…

Öldü derler

Sen ve ben bilelim

Mesele tek bu imiş

Sonunda hikaye eder kurtlar ve kuşlar

Biri bilene kadar


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar