Print Friendly and PDF

Görünenden Başkadır İnsan

 


Serserinin teki…

  Ev hali kıyafetlerinle yemeğe çık.

  Ayağında saçma sapan palyaço kılıklı pabuçlar.

  Kadınları hor gör.

  Onlara el kaldır.

  Kendini savunamayan zavallı köpekleri döv.

  Bıktım senden be.

  Bıktım.

  Senin adına ben utanıyorum.

  Bu, asla vazgeçmezdi, biliyorsun değil mi?

  Bunun gibiler var ya, onlara elini versen kolunu kaparlar.

  Sürekli onlara borçlusundur ve asla ama asla değişmezler.

  Asla fikirlerini değiştiremezsin.

  Sen 

Sen onu vurdun.

  Evet, vurdum.

  Başka yolu yoktu.

  Köpeğimizin canını yakacaktı.

  Kimseye anlatmayacağım Bob.

  - Anlatmayacağını biliyorum.

  - Söz veriyorum.

  Anlatmayacağım.

  Nadia, anlatamazsın zaten.

  Bu insanlarla baş edemezsin.

  Seni  Senin insanların Bob.

  Hayır, onlar benim değil  Ben onlar gibi değilim.

  Bu adam gibi de değilim.

**

Öyle günahlar vardır ki, ne kadar deneseniz de geri dönüşü yoktur.

 Mümkün değildir.

  Şeytan adeta bedeninizin pes etmesini bekliyordur.

 Çünkü biliyordur  ruhunuz çoktan ona aittir.

 Bazen de düşünüyorum, belki şeytan yoktur.

 Ölünce Tanrı sizi karşılar ve şöyle der: "Yok.”

 "Sen içeri giremezsin.”

 "Git buradan.”

 "Uzaklara git ve yalnız kal.”

 "Sonsuza dek yalnız kal.

[Kirli Para (2014) The Drop]

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar