Print Friendly and PDF

Bana Kalbini Vermen İçin



Merhaba
Hayallerimde seninle baş başaydım,
Ve rüyalarımda binlerce kez dudaklarını öptüm.
Bazen seni kapımın önünden geçerken görüyorum
Merhaba, aradığın ben miyim?
 
Bunu gözlerinde görebiliyorum,
Bunu gülümseyişinde görebiliyorum,
İstediğim tek şey sensin ve kollarımı sonuna kadar açtım.
Çünkü ne söylemen gerektiğini,
Ve ne yapman gerektiğini biliyorsun.
Sana bunu söylemeyi o kadar istiyorum ki, seni seviyorum.
 
Saçlarına yansıyan gün ışığını görmeyi özledim
Sana defalarca kez seni seviyorum demek istiyorum.
Bazen kalbim yerinden fırlayacakmış gibi hissediyorum.
Merhaba, sana bunu söylemem gerek.
 
Çünkü nerede olduğunu,
Ve ne yaptığını merak ediyorum.
Bir yerlerde yalnız mı hissediyorsun, yoksa birileri seni seviyor mu?
Bana kalbini nasıl kazanabileceğimi söyle,
Çünkü hiçbir fikrim yok.
Fakat izin ver, seni sevdiğimi söyleyerek başlayayım.
 
Merhaba, aradığın ben miyim?
Çünkü nerede olduğunu merak ediyorum,
Ve ne yaptığını.
Bir yerlerde yalnız mı hissediyorsun, yoksa birileri seni seviyor mu?
Bana kalbini nasıl kazanabileceğimi söyle.
Çünkü hiçbir fikrim yok.
Fakat izin ver, şunu söyleyerek başlayayım.. Seni seviyorum.


Ne zaman gün doğacak,
Savaş bitecek.
Kendimi kaybettiğim yerde,
En dibi gördüm...
 
Sarıl bana sarıl bana sarıl bana
Şefkatle ve asla bırakma
Sarıl bana sarıl bana sarıl bana
Baharın gelsin...
 
Ve nihayet ruhum zırhını indiriyor...
Bu gerçek mi?
Ilık gözyaşlarını tekrar hissetmek mi istiyor?
 
Sarıl bana sarıl bana sarıl bana
Şefkatle ve asla bırakma...
Sarıl bana sarıl bana sarıl bana
Baharın gelsin...
 
Sarıl bana sarıl bana sarıl bana
Şefkatle ve asla bırakma...
Sarıl bana sarıl bana sarıl bana
Baharın gelsin...

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar