Print Friendly and PDF

Hikâye Değişmeli



Kavuşmak için çarem mi kaldı

Ölmeli…eşiğinin toprağına düşmeli

Olsun

Bir tutam ot veya kokusuz bir çiçek

Açılmak istemese bile

Sende geçerken görüp

Dokunamadığın bedenime bir kez

Elin vurmuş olursun

Kokmayan çiçeğe el kim atar

O olmazsa basar geçersin

Beni tekrar tekrar kurutsun güneş

Savursun rüzgar

Yerde taşlar arasında duvar deliklerinde

Tekrar gelirim ve sayısızca

Ölmeli

Kader bana başka çare bırakmadın

Sesim bile ulaşmıyor

Sana hasret  şiirlerim

Kanayan yüreğimde 

Ölmeli

Gelemeyeceksin

Acım içinde inliyorum

Ve o yasak bahçede beraber olmak arzusu

Sınırların ötesine geçebilsek

Korku olmaz mı aşıklara

Bakıyorum da "benim" için ölmeli

Tek sahip olduğum sonsuz hayallerimle

Olur belki bu hikaye değişir mi

Öylesine…

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar