Print Friendly and PDF

Nazlıyarim

Neye mahzun duruyorsun öyle?

Aman Allah’ı seversen söyle!

Beni kırma, bunu yapma böyle

Aman Allah’ı seversen söyle

Neye mahzun duruyorsun öyle?

Seni sevdimse hatâ mı ettim,

Yoksa bir şey mi dedim incittim,

Yüreğim kalmadı artık bittim.

Aman Allah’ı seversen söyle,

Neye mahzun duruyorsun öyle?


Ahmet Rasim


SEVDA

Belâsın gerçi ey sevda fakat tatlı belâsın sen

Benim gönlüm gibi âşüftegâna mübteiâsın sen

Beni güldürmedin lâkin gamından şâd olanlar var,

Sanırsam her gönülle başka yolda âşinâsın sen,

Seni kabil mî reddetmek, çıkarmak fikr-ü hatırdan

Benim çârem, bu kalb-i mihnet âlûde devâsm sen

Tecellî ettiğin yerler hayâl-i şâiri okşar,

Tulû’u rûha zâhir bir hayalî mehlikasın sen.

Ahmet Rasim



Nerelerde kaldın ey serv-i nazım

Bana bir haber ver budur niyazım

Hasretinden acep ölmek mi lazım

Bana bir haber ver budur niyazım



 “Ey nazlı sevgili, nerelerde kaldın?

Senden bir tek isteğim var, bir haber ver.

Acaba hasretinden ölmem mi gerekiyor?

Senden bir tek isteğim var, bir haber ver”

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar