Print Friendly and PDF

Ümidim Birdir O






Benim iki cihân içre murâdım ol Hudâdandır
Ümîdim rûz-ı mahşerde Muhammed Mustafâ'dandır
Lâedrî

Ben hem dünyada hem de ahirette muradımı Allah Teâlâ'dan isterim.
Bütün insanların dünyada yaptıklarının hesabını vermek üzere Allah'ın huzurunda
toplandıkları mahşer gününde Muhammed Mustafa'nın [Salla'llâhü aleyhi ve sellem] bana şefaat edeceğini ümit ediyorum.


Ey mahrem-i bî-müşterek-i kurb-i Hüdâ
Dilden eserün itmesün Allah cüdâ
Her zerre-i hâk-i kadem-i hazretüne
Cânım da fedâ ten de fedâ ben de fedâ
* Sa'dî (Îsâzâde Seyyid Mehmed Sadeddin Efendi)

*
Ey Allah'a yakınlık bakımından ortağı bulunmayan.
Allah gönlümden eserini (iman) uzaklaştırmasın.
Hazretinizin ayağının toprağının her zerresine,
Canım da, vücudum da ben de feda olayım.
* Hattat: Yesari-zâde Mustafa İzzet Efendi

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar