Print Friendly and PDF

GİTA GOVENDA


Konuş, canım benim!
Korkularımın gecesini dağıtsın,
Dişlerinin mehtabı.
Susuz bir keklik gibi titreyen dudaklarım 
Hasret, dudaklarının iksirine. 
Beklettimse, affet.
Öfkeyi bırak, bırak, sevişelim.
İçim alev alev şehvet...
Neden konuşmuyorsun?
Bana dudaklarının lotüs şarabından sun!
Madem ki kızmışsın bana,
Cilâlı tırnaklarını kalbime saplasana. 
Kollarının zincirine vur beni, 
Memelerinle ez!
Dişlerinle parala,
Hazlara gömülelim.
Bana dudaklarının lotüs şarabından sun!
Kızıl zambaklara dönmüş öfkeden,
Mavi lotüsleri andıran gözlerin.
Aşkın oklarına benziyor gamzen.
Geniş kalçalarında kemerin 
Şıkırdasın!
Bana dudaklarının lotüs şarabından sun!

Çev: Cemil Meriç

Şimdi sen olacaktın yanımda
Şimdi sen olacaktın kollarımda.
Şimdi sen duracaktın karşımda
Çarpacaktı yüreğin başucumda.
Bakacaktım gözlerine dalacaktım hülyalara
Yatacaktım dizlerine dalacaktım rüyalara.
Aramızda sıradağlar aramızda denizler
Her günüm bir cehennem yüreğimde depremler.
Taşımıyor dizlerim beni ah beni
Bu acılar gözyaşlarım ne zaman diner.
Hüzün dolu şarkılar dökülür dilimden
Yoklugun sarsar beni ta derinden
Vurulurum nin kere can evimden yüreğimden
Şimdi kim tutacak ellerimden ellerimden.
Aramızda sıradağlar aramızda denizler
Her günüm bir cehennem yüreğimde depremler
Taşımıyor dizlerim beni ah beni
Bu acılar gözyaşlarım ne zaman diner

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar