Print Friendly and PDF

Cinler Hakkında Unuttuklarımız

CİNLER İNSANLARI KISKANIRLAR MI?

Evet...

Göz ikidir: İnsan gözü, cin gözü.

Ummü Seleme (radıya'llâhu anha)'dan:

"Hz. Rasûlu'llâh salla’llâhu aleyhi ve sellem, evinde bir cariye gördü. Cariyenin yüzünde cinin göz değdirmesi vardı, şöyle buyurdu:

"Bunu okutun, çünkü bunda cinin göz değdirmesi vardır." (Buhârî)

Ebu Hureyre (radıya'llâhu anh.)dan:

"Hz. Rasûlu'llâh salla’llâhu aleyhi ve sellem "Nazar hak (gerçek)tir." buyurdu ve dövme yaptırmaktan da alıkoydu..." (Buhârî)

Not: Dövme yapanlara nazar çok değer olduğuna da işaret edilmektedir.



HZ. MUSA ALEYHİSSELÂM VE İBLİS

İblis, şaşırtması hakkında şöyle demiştir:

İblis, Musa aleyhisselâm rastladı ve şöyle dedi:

-Ey Musa! Allah seni peygamberlikle seçti ve seninle konuştu. Ben, Allah'ın yaratıklarından biriyim, günah işledim; tevbe etmek istiyorum, ne olur şefaat et de Rabbim tevbemi kabul etsin.

Bunun üzerine Musa aleyhisselâm dua etti. Şöyle denildi:

"Ey Musa, haydi işin görüldü."

Sonra Musa, İblisle karşılaştı ve şöyle dedi:

"Âdem'in  kabrine secde edersen Allah senin tevbeni kabul edecek.”

Şeytan bu teklife karşı kibirlendi ve gazab ederek şöyle dedi:

"Ben onun dirisine secde etmedim de ölüsüne mi secde edeceğim?"

Sonra İblis şöyle dedi:

"Rabbinin katında benim için aracı olduğun için bir hakkın geçti! Onun için üç şeyde beni hatırlayıp dikkatli olmanı tavsiye ederim:

1)  Kızdığın zaman beni hatırla; çünkü ben kalbinde bir işaretim, gözüm gözünde olup senin kanının aktığı yerde (damarında) dolaşırım...

2)  Düşmanla karşılaştığın zaman beni hatırla, çünkü ben Ademoğluna, düşmanla karşılaştığında gelirim; çocuğunu, karısını ve tüm ailesini hatırlatırım, o da harbden kaçar.

3)  Sakın mahremin olmayan kadının yanında oturma; çünkü ben ondan sana, senden de ona bir elçiyim!.."


İSA ALEYHİSSELAM VE İBLİS

Mekhul Ebu Osman der ki:

İsa Aleyhisselam dağ başında namaz kılıyordu. İblis gelip ona şöyle dedi:

-Kaza ve kadere inanıyorsun değil mi?

-Evet!

-Öyleyse tepeden aşağı kendini at; sana ancak Allah'ın takdir ettiği şey isabet eder.

-Rab, kulunu dener ve imtihan eder; ama kulun Rabbini denemesi gerekmez!

diyerek şeytanı rezil eder." (İbn-i ebid-Dünya)


Kaynak:  M. AŞÛR, Cinler Âlemi -SIRLARI ve GİZLİLİKLERİ, trc: Naim ERDOĞAN, Pamuk Yayınları, İstanbul

 

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar