Print Friendly and PDF

Unutur muyum...Bak ağlıyorum kaderime...Yerine Sevemem...Ölsem yeter





Bak ağlıyorum kaderime
Yeniden yazamam günahım ne
Düşüyor çığ gibi üstüme
Yaralı kırgın ümitlerim
Can özüm söyle adaletin ne
Veremem seni kimselere
Ben kime ne derim şimdi
Sen ellerin göz bebeği
Olmuyor gülüşünü görmeden
Son dileğim koynunda öleyim
Ben kime ne derim şimdi
Sen ellerin göz bebeği
Olmuyor gülüşünü görmeden
Son dileğim koynunda öleyim
Gökhan tepe:
Bak ağlıyorum kaderime
Yeniden yazamam günahım ne
Düşüyor çığ gibi üstüme
Yaralı kırgın ümitlerim
Can özüm söyle adaletin ne
Veremem seni kimselere
Ben kime ne derim şimdi
Sen ellerin göz bebeği
Olmuyor gülüşünü görmeden
Son dileğim koynunda öleyim
Ben kime ne derim şimdi
Sen ellerin göz bebeği
Olmuyor gülüşünü görmeden
Son dileğim koynunda öleyim
Ben kime ne derim şimdi
Sen ellerin göz bebeği
Olmuyor gülüşünü görmeden
Son dileğim koynunda öleyim



 Geceler karanlık kabuslar üzerimde
Yine dertlerimle ben başbaşayım 

Gözlerin çağırmıyor sözlerin avutmuyor 
Kadere küsmüş gönlüm yapayalnızım 

Söyle bana sensizlik neden bu kadar zor 
Günlerim çekilmiyor yaşamak çok zor

Senle dolu günlerimi kalbime gömdüm 
İçimde kalan sevgi seni düşlüyor 

Sensiz kaldım inan ki dünyama gün doğmuyor 
Günahım neydi Tanrım hasretin çekilmiyor
Yüzünü görmeden acılarım tükenmiyor 
Vurdun gittin insafsız 
Hiç mi için yanmıyor

***



Bir gün unutursa doğmayı güneş
Unutursa zamanında batmayı
Yokluğunun acısına
Yanıp yanıp kavrulan yüreğim
Unutursa zaman geçmeyi
Unutursa mevsimler değişmeyi
 
Bende unuturum...
Yıldız yıldız parlayan saçlarını ben de unuturum...
Senin gibi yalnızlığın acısını
Ben de unuturum... ışıl ışıl parlayan gözlerini
Ben de unuturum... alev alev yandigim geceleri
 
Bir gün unutursa esmeyi rüzgar
Unutursa zamanında dinmeyi
Sensizliğin rüzgarında
Esip esip savrulan yüreğim
Unutursa gündüz geceyi
Unutursa mevsimler değişmeyi
 
İster yağmur yağsın ister fırtınalar kopsun
Yüreğimin her köşesi paramparça olsun isterse
Ben de unuturum... Ben de unuturum seni gibi...bende


'Yerine Sevemem'
Senden uzakta hep bir şeyler eksik
Gönlümde derman yok inan bir nefeslik
Ne bir avuntu ne de biraz ümit
Ne yaptın bana nedir bu sessizlik
İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma herşeyim
Yerine sevemem 
Razıyım yapayalnız tükensin yıllarım ama
Yerine sevemem
Olmuyor denedim yine de yerine sevemedim herşeyim



Elimde yine kalemim
Yazıyorum seni sayfalara
Seneler seneler
Kitap olmuş anılarla
Gizlesem hiç fayda etmez
Söylesem de daha beter
Sorma neden, sorma neden
En derinde en son arzum
Şu halimde sana yakın
Olsem yeter sorma neden
Neden geceler bu kadar sessiz
Neden rüyalar neden bu kazar uzak
Neden derler iyiler çok yaşamaz
Al bu canım senin al senin olsun
Gizlesem hiç fayda etmez
Söylesem de daha beter
Sorma neden, sorma neden
En derinde en son arzum
Şu halimde sana yakın
Ölsem yeter sorma neden
Bu videodaki müzik

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar