Print Friendly and PDF

YOKLUĞUMUN RESMİ


 



attığım her adım benden uzakta

bastığım her yerde  yokmuşum meğer

çırpınırken "BEN" denilen tuzakta

"BEN" bana saplanan okmuşum meğer


aklım kumsal iken, ben toz paresi

çıktıkça yükseğe, alçalır oldum

düşündüm derdimin nedir çaresi

susarak konuşmak, sonunda buldum...


esrarlı vuslata bir adım kala

hasretin vecdiyle ben kement attım

deryada boğulmak, ne güzel bela

battıkça kurtuldum, çıktıkça battım


görünmez cevheri buldum diyerek

körlüğü kör ettim deli bir taşla

bilmeyi bilmeden, bildim diyerek

boşluğu doldurdum, dolu bir boşla


nasılların sebebini sorarken

sualimi cevapladım "NİÇİN" de

çokluğumda yokluğumu ararken

yalnız kaldım yığınların içinde


satır satır böldü beni heceler

her kırkımı kırka yardım savuştum

boşluğumu kucakladı geceler

sessizlikte gürültüyle boğuştum


"var"da "yok"u haykırırken her seda

aklım ki aklımı başımdan aldı

O'na gidiyorum bana elveda

sonsuz olan sona bir nefes kaldı

 Uğur Işılak

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar