Print Friendly and PDF

Beni Zaten Tabip Hasta Etti

 


Ey Tâlib! Ferîd ol. Onu iste.
Hızır âleyhisselam çok güzel birini gördü. Baktı elindeki evliyanın listesinde onun adı yok. Bu kim, diyor.
Cevap şöyle geliyor; Sende beni sevenlerin listesi var, benim sevdiklerim değil! İşte Ferd. O ayrı... İhlas Allah ile kul arasında sırdır. Melek bilmez ki yazsın, Şeytan bilmez ki bozsun. Hususi bir vaziyet, sır!
‘Bir hâdise var Can ile Cânan arasında’

“Kulluğun bildirmeyen sultâna olmaz âşinâ”

İbadet, kulluğu bildirmektir. Sahabeden Ka’b hazretleri “radıyallahü anh” ölüm hastalığına düştüğünde gelip sordular:
- Bir şikâyetin var mı?
- Evet, günahlarımdan şikâyetçiyim.
- Bir şey istiyor musun?
- Cenneti istiyorum.
- Peki tabip çağıralım mı?
- Beni zaten tabip hasta etti, dedi.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar