Print Friendly and PDF

Müslüman Düşmanı




 "Gazeteciyim Ama Tedavi Görüyorum" Ahmet Kekeç adlı kitabından

 "Müslüman değilim, ama Müslüman Düşmanıyım"  diyen Nurullah Ataç Fazıl Hüsnü Dağlarca  ile ilgili bir anı....

Ataç'ın karısının öldüğü yıldı. Bir gün Ankara'daki "Kitap" betikevime Nurullah Ataç soluk soluğa geldi. "Neredesin Dağlarca. On kezdir geliyorum, seni bulamıyorum." Dedi. Neden aradınız ki? Sizin için ne yapabilirim ki?" dedi. "Karım bir süredir hasta, doktorlardan yardım göremiyorum. Sen Allah'a inanan birisin, karıma dua eder misin?" dedi. Yanıtladım: "On kez bu duyguyu taşıdınızsa, benim dua etmemi düşündünüzse, istediğiniz olmuştur. Tanrıya içinizdeki dua ulaşmıştır. Tanrıya inanmak budur" dedim.

Kahvesini içerken Ataç, yarı duyulur bir sesle: Allah Allah, ben de Müslüman oldum ha" diyordu.



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar