Print Friendly and PDF

Ömrüm harcetmeye geldim




 

Benim bunda kararım yok,

Ben yine gitmeye geldim.

Benim bunda kararım yok,

Ben yine  gitmeye geldim.

 

Bezirganım metaım çok,

Alana satmaya geldim.

Bezirganım metaım çok,

Alana satmaya geldim.

 

Ben gelmedim davi için,

Benim işim sevi için.

Ben gelmedim davi için,

Benim işim sevi için.

 

Dostun evi gönüllerdir

Gönüller yapmaya geldim.

Dostun evi gönüllerdir

Gönüller yapmaya geldim.

 

Dost esriği deliliğim,

Aşıklar bilir neliğim.

Dost esriği deliliğim,

Aşıklar bilir neliğim.

 

Devşiriben ikiliğim,

Birliğe yetmeye geldim.

Devşiriben ikiliğim,

Birliğe yetmeye geldim.

 

O padişah ben kuluyam,

Dost bahçesi bülbülüyem.

O padişah ben kuluyam,

Dost bahçesi bülbülüyem.

 

Ol hocamın bahçesine,

Şad olup ötmeye geldim.

O hocamın bahçesine,

Şad olup ötmeye geldim.

 

Ben gelmedim davi için,

Benim işim sevi için.

Ben gelmedim davi için,

Benim işim sevi için.

 

Dostun evi gönüllerdir

Gönüller yapmaya geldim.

Dostun evi gönüllerdir

Gönüller yapmaya geldim.

 

Bunda biliş olan canlar,

Orda bilişirler imiş.

Bunda biliş olan canlar,

Orda bilişirler imiş.

 

Bilişi ben hocam ile,

Halim arzetmeye geldim.

Bilişi ben hocam ile,

Halim arzetmeye geldim.

 

Yunus Eydür aşık oldum,

Maşuk’a derdinden öldüm.

Yunus Emre aşık oldum,

Maşuk’a derdinden öldüm.

 

Gerçek erin kapısında,

Ömrüm harcetmeye geldim.

Gerçek erin kapısında,

Ömrüm harcetmeye geldim.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar