Print Friendly and PDF

Siyah İncim










 Bir istiridyenin kıymetli incisini

Sakladığı gibi saklarım seni

Bir bahar dalının narin tomurcuklarını

Sakındığı gibi korurum seni

Çok derin derin derin derin

Derinlerimde ellerin

Bir armağan gibi Tanrı'dan bana

Kış güneşinde altın kirpiklerin

Ben seni çok sevdim

Ben seni çok sevdim

Belki zordur anlaması sessizliğimden

Ben seni çok sevdim

Ben seni çok sevdim

Sen oku kelimeleri gözlerimden

Ben seni çok sevdim

Ben seni çok sevdim

Belki zordur anlaması sessizliğimden

Ben seni çok sevdim

Ben seni çok sevdim

Sen oku kelimeleri gözlerimden

Ben seni çok sevdim

Belki zordur anlaması sessizliğimden

Ben seni çok sevdim

Çok sevdim

Çok derin derin derin derin

Derinlerimde ellerin

Bir armağan gibi Tanrı'dan bana

Kış güneşinde altın kirpiklerin

Ben seni çok sevdim

Ben seni çok sevdim

Belki zordur anlaması sessizliğimden

Ben seni çok sevdim

Ben seni çok sevdim

Sen oku kelimeleri gözlerimden

Ben seni çok sevdim

Ben seni çok sevdim

Belki zordur anlaması sessizliğimden

Ben seni çok sevdim

Ben seni çok sevdim

Sen oku kelimeleri gözlerimden


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar