Print Friendly and PDF

Yazımda Aşkım

 



“Gerçek edebiyat sevgi ile yazılır,
 her yazı bir aşk mektubudur.
Aşk yüzünden ölmeli
veya bu aşk nedeniyle yazmaktan vazgeçilmelidir;
yahut yazmaya devam etmek, ikisini de yapmak.”

 

ey sevgilim, eşim…umudum, huzurum, mutluluğum

nasıl sever gönül senden başkasını

aramızdaki aşkın sonu yokken

başlangıcı olmayanın sonu olamaz ki…

bazen uzak ve buğulu bir aşk düşünde

bir kokunun divanesi gibi kalsam da

bu “yine de” nin içinde bir seni barındırırım

bugün aşkından olmalı ki cenneti veya cehennemi düşünemiyorum

şimdi öyle bir yerler var mı diye kendime soruyorum

sevgi bilmeden mümkün olmaz

insan bile eşini tanıdıkça sever

her zaman aynı kalıyorsa sorun vardır…değil mi

ama ben sensizliği de kaybettim

ummanların ummanına düşen bir damla su gibiyim

bütün korkularım üzüntüm gitti

ben sen gibi

 

hayatımdaki en büyük hazinem

Allah’a şükürler olsun ki…seni eş eylemiş benim yüreğime

dün duydum…aşk şehidini

sevgili tarafından ödüllendirilecekmiş

aşkı uğruna kendi kanını döktüğü için

artık o’ndan ayrı kalmayacaktır

 

tek sahibim… canım ellerinde…biliyorsun

seni sevdim, sen de sevdiğini söyledin

şu dünyada senin gönlüne girebilmekmiş tek kazancım

içimi hayatla doldurup beni rahatlattın

yavaşça temiz ve derin suların içine dalıyormuş gibi

göğsümü ısıtan sarılma arzusunu seninle hep duyuyorum

sanki cennete girmekti

insanın böyle bir zevkten uzak ve mahrum kalması

zor olmaz mı

gecemde inleyen şiirlerle karanlığı ve soğukluğunu hissederek

şu an uzakta oluşunu dolunaya bakarak gideriyorum

diyorum… ay da onun yurdunda görünüyor ya…beraberiz diyorum

özledim seni diyemem hayalini hep yanımda bulurken

sırf içime bir su olsun diye yazdım bunları

zaten sonsuza dek beraberiz…

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar