Print Friendly and PDF

Yüzsüzüm, O Yüzün Olmazsa




Sevgilimin kapısında, utanacak bir işte bulunmadım.

Yüzümden kalan yok

Benden utanır mı diye, diye feryat ediyorum.

gül gibi kızardım, ben  neden çekiniyorum

ondan mı, utancımdan mı?

bedenimden alınsın canım, ârından kurtulsun.

suçum yok yüzümü yırtarsam

Hepsini Tanrı gördü,

göstermedi, yüzümü sarartmadı.

Utancım nerden geldi, bir anda her şeyi yaktı.

                -Alınyazımız

Herkes nedir, kimdir, kendin bilsin diye

Yüzüne bak, gör kendini

Gözün yaşardığı çağ geçti.

Tanrı yüzünü aldı, yüzünü görmek için

bir yüz aldıysa bin yüz verdi.

Görebilsen yüzünü?

Hakikatsin bin yüzsün, ,

Ne renktesin, gündüz mü, gece?

hedef tutuyorsan yüzünü,

tutma.

yol sensin, feryad eden de, silen de,

          Dileğim yaptığı işten kimse utanmasın!

Dök şarabı, etme,

yüzün utançtan kurtulsun ,

Şaraba bulanmış hırkan korkmadı süslerinden

tövbe ettiğinden ben  utanıyorum.

onsuz yaşamaktır tek utanılan şey  ,

 tövbeni affetmek, günahın olsun

Yüzsüzüm, o yüzün olmazsa

 Özrün belki bu olacaktır. 


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar