Print Friendly and PDF

Ben mi Gördün?

 


Güneş ve ben.

Allah aşkına git de, bir seyret!

Ayla, güneş aynalarındır

-Benim.

Kim bilir?

Haberleri yok bilenlerin

Bugün sarhoş ettin, benim,

gönlünde ne var?

Güneşe mi baktın yüzünle,

alımı yoktur benim kadar.

Her seher çağları damların başındayım,

Bilirim, bugün

gün ağarmadı, gölgeler gitmedi

Bu karanlık nedir?

Nazar mı değdi?

-Gölge de o, ışıkta o-

O güneş, bense yer gölgesi

başıma vurdun mu kısalır, giderim.

Kara güneş ve  benim

Olmaz bizsiz

gösterdiğinde yüzünü, secde etmez miyiz?

Utancımızdan bakamıyorsak yüzüne,

yağmur gibi yağan gözyaşlarındandır,

Güneşim bugün bambaşkasın

Kara.

Bir kara beni mi gördün?

Nihayet karadır, kulun olayım mı, dedin.


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar