Print Friendly and PDF

Olmasaydı, An Kadar


tek tarafında kaldığım…

benden olsun … vereyim,

olmuyor ki…

sende mi!   o kadar

dediğinde…  sırtın mı dönüktü

gönlün mü…

ben bilemedim…

gidiyorum …gelmeyeceğin kadar uzak…

kalmışsam o kadar

çok defa gelmiştim…

nerdesin… geri kalan!

hani ile uğranılacak kadar…

bugün ne ısrarın…

diyebilirsin, olmamalıydı…

sen gitmiştin …ben mi… farkı  yok

neydi  değil… o kadar…

anlayışsızlık, değmeyen ve değersiz

satılmış bir duygu … pul etmezmiş

bitti sözler dediğinde… ben tutan elken, tutulan…sen oldun

sıra sendeydi, şimdi… şu kadar…hiç olunmuyorsun… 

boğulan güneş, dehlizlerinde mehtabın

sevdasıyla doğarken…dönüşü kime…

üzülür mü… sevinir mi…sorsana bir o kadar

sözlerini ancak  anladım…

duyar gibi… yapmışsın

alıcısı olmayan… bitpazarındaki bir mal

beklemeye, beklerim de… yapmayacaktın

gidiyorum diye …döndüm…  

vefasız kim, kime…bir oyun mu bu

can sıkar…yıkarsın

dersin… sevilmeseydi… sevileni

hala sevgisi var…neden bitmedi…

an kadar.


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar