Print Friendly and PDF

Kurumuş Dal Suya Hasret Duyar mı


tamam olan bir işim

doğuştan olmadı…

ağlıyorum…  derincesine

batınca da olmaz gibi

 

matem zamanı…

ağla ey göz…

ey gönül

gelmiş gam günleri 

 

yeşerdi gülü

tazelendi musibet

beklemiştim yüzünü

her şey görünmez oldu.

 

dünyası kararırmış

güneşe bakanın

demiştir

ezel sırlarını bileyim

 

perde arkasında…

o ben değilim

gönül verecek…

biri olsaydı

 

kimim ben

kötü ve beterim

gönlü seninle 

mühürlü idi

 

hatırlamayan seni

hiç unutmadım

noksan sanıyordum

tamam idi

 

sonu gelmez sorular

alınmayan cevaplar

düştü üstüme

korkumun gölgesi

 

mum gecesi

heybetliydim

beklemeyen nefsimi

güneş yıkıp gitti

 

gözümden yaş akmıyor

ne olacaktı…

yanmaz mı

ateşin içinde…bir sor ki

 

çölüne düşkün

kurumuş dal

suya hasret duyar mı

ancak kırar kendini


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar