Print Friendly and PDF

Tufanda Harmanım Yandı

 


Gelsene,

Hâlimi, bildiğim gibi söyleyeyim

Seninle konuşmak için, yepyeni sözler arıyorum

Eski sözler olmasın diye.

Kavgama bak, şu tufana benzeyen seli seyret

Bir canım var, sevdası tufan, yağmada yücelerden

Alt-üst olmuş bedenim, haberleri yok kimsenin

Yok muyum, var mıyım?

Ben ne bileyim?

Tufanda bir yağış ki, herşey kırıldı ve bedenim

Ne seslenen var, ne de bir karşılık verenim

Ey ab-ı hayat, zahmetten kurtar bizi!

Dur, deme,

-gizli sır meydana çıkar, şekiller yıkılırsa,

kadehinle sarhoş canımı kul etmişim,

Yık, definelerle dopdolu mekânsızlık

 âlemine erdir beni,

Varsam, yoğum, katre-katre damla,

olmazsa sarayım yıkar-giderim.

Tufan gönderdin , kalmadı artık ve süprüntülerim

Gemisi parçalanmış diye biraz acırsın

Sevgimde davalıyım

Su kuşu tufandan feryat eder mi?

Yarasalar rüya görsünler diye, güneşimi aldın

Ben ayıkken rüya görüyorum,

Harmanım tufanda yanmış, sırrı nasıl saklarım



İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar