Print Friendly and PDF

Bizim Hikâye




sevdam benden ümitlenmemi istediğinde

başıma taşlar vurulsa yüzüm toprağa değse kanaat eder sabrederim

çünkü o bana varlığımı verdi

yoksa ben bir hiçtim hatta ondan da aşağı

daha fazla dense sezadır…her ne ise

benim gibi bir hiç olandan

eğer bir şeyler var görünüyorsa

yine ondan olduğunu ben bilirim…sizde bilin

ezeli sevgilim

dediklerinin aynısını diyorum

sadece sen varsın benimsin…imanımsın

adını anmak için…ağzımı bin kere gülsuyu ile yıkadım

yine de dilim titrer

adını hâlâ anmaya güç yetiremedim

sonra benim seni

insanlara açıklamam uygun olmaz ki

şarkılardaki aşk gibi gizli kalmalısın

bazen ifşa ediyorsam

ölümlü dünyada bir izin kalsın diyorum

içimdeki acılarımın birazını seninle açıkladım

o bile korkutuyor sonuçta sırrımız bizim

yerlerde sürünenin süreyya yıldızına

ne münasebeti olabilir deseler yalan da değil

gören kim…görünen kim

aşık kim…maşuk kim

güzelliğin daima görünmekte

çok zaman kızıyorum kendime

o alemlerin en güzeli…sen kimsin

kişi her zaman haddini bilmeli

karanlık benim öz rengim ise

bendeki siyahlık nasıl kalkar

senden bir haber geldiği anlarda

ruhum çıkacak gibi oluyor

ancak çaresizim yanına varamayacağımı hep biliyorum

edebe aykırıdır sözü uzatmak

bu sözün daimi olmasına sebep sensin

söz uzuyorsa benim acizliğim

sendeki sonsuz güzellik

haddimi bilmem gerekir

meleklerden bile olsam

sensiz sahifelerim kapkaradır

sevgimde fani olmaktan başka ne çözüm kalmadı

bazen dilim uzuyor sana yazabiliyordumsa

senin bana sevgin ve yardım etmendir

güzel insanlar gülü elden ele dolaştırdılar

nihayet sana getirdiler

varlığını senin için tüketeni yadırgama n’olur

bıktım deme…sana zarar vermekten sakınmayı değil

ölmeği yeğlerim

sen iki âlemin efendisi

bu halim akıllı işi değil

sözü kısa tut ve sus deme

aşkımız hikâyesinin sonu gelmez

yazdıkça aşkımı kalem yazmaz oldu da

bıraktım şu an sözü

duam senin kapısında toprak olmayana

yazıklar olsun

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar