Print Friendly and PDF

İyi ki Varsın



image

Günümün güneşi… Sevdamın ateşi… Canımın canı sevgilim…
Günaydınlığım…
Güne senin cümlelerinle başlamak, her gece uyumadan önce en son konuştuğum kişi olmanı seviyorum. Sıkıntılı anımda kalben yanında olduğunu, beni anlayan, dinleyenin tek sen olacağını biliyorum. Ruhen beni öyle sarmalayıp koruyacağını, üzüntümle üzülüp, sevincimle sevineceğini ve sonsuz bir bağ ile bağlı olduğumuzu da biliyorum. Bunları bilmek ve yaşamak Rabbim'in bana verdiği en büyük lütuf olmalı. Sen karşıma çıkan ve Rabbim'in “bak sana ne yazdım” deme şekliydin. Buna çok sevindim ve seni sonsuzca sevdim. Sen geldin bana ışık oldun, mutluluk oldun, hüzün de oldun ama olsun sen geldin ya… Görevini unutmuş kalbim seninle can buldu. Sen yine de söyleme kimseye! Bu şehirde en çok seni sevdiğimi. Sen benim gizli mabedim, gizli hazinem olarak kalmalısın. Rabbim biliyor ya, ne saklayayım yanında ihtiyarlamak istiyorum. Her gece uyumadan önce son düşündüğüm ve her sabah gözümü açtığımda aklımdaki en güzel sebebimsin. Bana hayat verensin… Cennetim…
Öyle ki; kalbini ve ruhunu döktüğün her satırı defalarca büyük bir zevkle okuyorum. Her kelimen o güzel kalbinden sızan, ruhuma ve bedenime şifa olan zemzem suyu misali, içtikçe içiyor ama kanamıyor, sana doyamıyorum.
Ne güzel bir şeymiş birini koşulsuz, kuralsız olduğu gibi kabul etmek ve ona “İYİ Kİ VARSIN” diyebilmek. “İYİ Kİ VARSIN” cennetim… Dünyam… Kalbim… Nefesim…
Sonsuz sevdam ve tek dileğim…
Seni seviyorum ve daima seveceğim…
 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar