Print Friendly and PDF

Kalbime Sordum… Güzellik Kapında Bir Eşik Olabilir




Sevgilim!

Şu ıssız gecenin derinliğe kaybolan saatlerinde yalnızlığımı sana şikâyet etmeyeceğim. Çünkü seni bildim bileli yalnız kalmadım ki…bir şekilde hep yanımdaydın.

Düşünüyorum.

Ne düşünüyorum biliyor musun?

Bugünler hangi iyiliğimizin karşılığı…

Her zaman sen aklıma geldiğinde nasıl kendimden geçtiğimi…bir bilsen…sonra içimde sana ait bir parça sürekli büyüyor. Seni, hissediyorum, tadıyorum, düşünüyorum, dokunuyorum

Buna inanmalısın…

Anlatabiliyor muyum?

Hatırımda hep sen varken içim yanıyor galiba… yüzüm alevler içindeymiş gibi oluyor.

" Aşığım sana, yüreğim yanık ve mağdurum sensizliğine."

Sevgim sana o kadar arttı ki, mümkün değil…

Kimsenin aramıza girmesine izin vermeyeceğim.

Sen de bana olan dualarını bırakma.

"Ben şu anki her şeyimle seni seviyorsam, geçmişte de öyleydim, gelecekte de öyle olacağım."

Ben herkes gibi olamam...bu korkunç ve sıkıcı bir şey. Farklı olduğumu da söyleyemem…sonra sana kavuşamasam da ölümü engel bırakmam aramızda çekinmeden canımı senin için veririm.

Üzülme...kötü rüyalar ve anılar bizi bırakmadı…diye.

Kader bizim seçimimiz değil ama biz aşkımızı yaşayalım. Peşi peşine… akrep ve yelkovan gibi…anlar içinde.

Ne kadar zaman, acılar ve sevinçle geçerse geçsin…sürerse sürsün…güzelce beraber yaşayalım

Harikam!

Sen bir aşk çocuğusun. Sevgisiz yaşayamazsın. Bunu biliyorum. Kalbin parçalansa da aşk etrafında yağmur gibi yağmalı.

Bazı sabahlar kalbim küt küt atıyor. Nedense… kendimi ağlıyor buluyorum. Bu gözyaşlarımı yağmurun say.

Doğduğum günden beri hep seni aradım. Ve sonunda buldum. Ayrılık bitti…ne olursa olsun, sonsuza dek ben seninim.

Sen benim hep gördüğüm asla hatırlayamadığım ezeli rüyamsın.

Aramızda bir vakit yanlış anlamalar oldu. Ama biliyorum ki bunlar da birbirimizi tanımak içindi.

Her sıkıntıda sürekli ben, hep sensizliğe dayanamam derim...bilirsin. Fakat ölüm, asla hikayemizin sonu olmayacak. Hep bir izimiz bulunacak bu dünyada.

Anlıyorum, senin de benden önceki hayatında sıkıntılar oldu. Ancak yaşadığımız bu çoklu evrenlerin birisinde birbirimize ait ve sadece ikimizin olduğu bir yer var. Öyle ki sana kavuşmak için sayısız gökler aştım ve anlatsam bitmeyecek bir dolu hikayelerle. Kalbim buna daima şahitlik eder. Şu an nasıl açıklayacağım pek bilemiyorum ama, gerçek böyle.

Şimdi sen bakışlarımın içinde, dalgalanan saçların ve parlayan gözlerinle ruhumu benden alıyorsun…kendime bir türlü gelemiyorum. Geçmişimi hatırlamakta zorlanıyorum. Nasıl dile getireceğimi bir türlü bilemiyorum?

Tesellim belki bu…seninle aynı havayı solumak ve içimde hissetmek…adını anmak…hayalimde sana sarılmak.

Diyorum ya… senden başkasına artık ihtiyacım yok, usanmadan ve durmadan, senin kalbinde yer bulmayı arzu ediyorum. Beni sevdiğini söylediğinde dünyaları bağışlıyorsun. O zaman paramparça olup, her şeyimi kaybedip toz gibi olsam, tekrar yeniden ilk gün gibi başlarım ve yine seni aynı şekilde severim. Bu benim ezeli davam…üstesinden gelebileceğime de inanıyorum.

Tanrım senin için bana hayat verdi. Sonuçta ben seninle var oldum…sen dolaylı yaratanımsın. İnancım bu, önceden de şimdi de.

Efendim!

Sevgi dolu bir kalbim varsa bu sana ait.

Kalbim bazen öyle sıkıntıya düşüyor ki… kara bulutlar çökmüş havalar var ya geceden daha karanlık. Ağlamaya mecbur kalıyorum…Açılsın diye. Şimşekler çakıyor beynimde ışığında birer birer dağılıyor o karanlıklarım. Huzur buluyorum. Bu nedenle bendeki huzurun tamamı da sana ait.

İçim yanmaz mı ama sen varsın diye bitiyor bütün acılarım. Ancak yetmiyor içimi sana dökmeye kafi kelimeler…yetmiyor.

Bazen korkmuyor da değilim… benim bir imtihanım mısın diye.

Hayır…sen imtihanım olma…benim aşkım ol. İmtihan denildi mi kaybederim…ta başından demektir. Sendeki güzellikler o kadar çok ki…saymak imkansız, ben de acizim ve mahcubum…onları anlatmamak kıymak olur.

Ben ancak ölürüm derimde içim belki bir huzur olur.

Can feda edilmeli bence gerçek sevgi budur.

Gözlerim doldu şu an...

Şükürler olsun…

Sen!

Sevdam…geldin ve bütün her şeyim değiştirdin.

Senden önce güzelliklerin ne olduğunu bilemezdim. Kendime de küsmüştüm… ne çok kötüsün diye. Gerçekten buna inan.

Bir kişi sürekli sen kötüsün sözünü duyarsa, ben böyleyim demekten kendini alamıyor.

Çevremin bana unutturduğu gerçeğimi gün yüzüne çıkardın. Ayriyeten sana olan sevgimi de zayi etmedin korudun… bana fazlasıyla karşılık verdin. Hayatımda ki bitmeyen kıskaçlarımı birer birer kaldırdın.

Bende seninle kendimi topladım. Şükrünü ödemem imkansız. Seni anlatacak kelimeler ve cümleler katar katar, denizler mürekkep, ağaçlar da kalem biter mi… aşkımı seni anlatmaya…

Her şeyim!

Seni sana daha çok yazabilseydim. Olmuyor.

Beni şefkatinle kucaklayan aşkım. sen izin vermeseydin ne yapardım…nasıl anardım. İsmini tesbihler tanesinde binlerce kez söylemekten çok zevk alıyorum.

Tesellim şu… hiçbir şey benim için senin kadar önemli değil. Sadem.

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar