Print Friendly and PDF

Senin mi Benim mi



 

Rüya gibi hayatım

Ölmüşken can veren

Senin mi benim mi

Önceden kimindi

Bulamadım, sorsam

Senin mi benim mi

Ağlayıp sızlarken peşine gelen gülmenin

Yaşadığım bütün güzellikler

Senin mi, benim mi

Sevişmenin tadına hasret

Kalbimi  buldum…demek

Senin mi benim mi

Bahtsız kaderin  tahtını indirdim

Varlığıma yol açtım

Senin mi benim mi

Gözden kızıl gül döken yaşlarım silindi

Kahkalarımın  nedeni

Senin mi benim mi

Solmuş ruhuma bahar yağmurum

Sevgiyle  kucağıma doldun

Senin mi benim mi

Nedense önceden çoraktı yurdum

Gözyaşlarım çeşmelere rakiptir

Senin mi benim mi

Düşmüşüm, boğulmuşum

Kurtulmak istemiyor 

Senin mi benim mi

Başımı koyup doymaya ..bir göğüs 

İçimde dışımda olan

                        Senin mi benim mi

Adını anmadığım bir an yok

Gökkuşağı dudaklarıma değdi

Senin mi benim mi

İçimde bir mum eriyor

Ağlamaktan vazgeçiyorum

Senin mi benim mi

Karanlıkta gölgeler

Gün batımında ışık

Senin mi benim mi

Uykusuz gecelerime

Gözyaşlarım inci 

Senin mi benim mi

Dudaklarında çiçekler

Öpücükler kanatlı  melek

Senin mi benim mi

Beni uzaklara götüren

Yeşil peri masalları

Senin mi benim mi

Gece gündüz yanına uzanıyorum

Çıplaklığımla ten tene

Senin mi benim mi

Sevincinden ağlayan bulutlar

Göğsünde doğan bir çocuk

Senin mi benim mi

Dudaklarımız yapışmış

Ruhumu ısıtan saran

Senin mi benim mi

Acılar bizim duygularımız sessiz

Umutlar kalpte gizli

Senin mi benim mi

Rüyamda nefesim

Beni sevdin, sadece 

Senin mi benim mi

Tek kelimem aşk

Onunla seviyor ve yaşıyorum

Senin mi benim mi

Bulduğum kalp

Varsa, ben de varım

Senin mi benim mi

Nefesimi yuttum, ruhum karardı

Sözlerimle seviyorum

Senin mi benim mi

Nefesimi  yazdım

Kalemimden akana

Senin mi benim mi

Tanrımdan bir işaret

Özelden özel

Senin mi benim mi

Ve son söz olacak

Söylense dediğim de

Senin mi senin mi



İsmail Hakkı Altuntaş




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar