Print Friendly and PDF

Aşkın Kalbimde Madalya

 

سيدتي حبك. .

وسام على قلبي.

.أباهي به الخلان. ..

يا من تحديت النجوم. ..

ترفعا. ..

من أين جئت. …

بكل هذا العنفوان. ..

يا زهرة رقيقة. ..

يا أجمل زهرة. .

اقحوان. ..

من أنت. .من تكونين. .

فأنت يا حبيبتي. ..

التي لا تتكررين. …

فما لمثلك سيدتي. …

إثنتان. ..

لكل شئ فيك قصة. ..

ولعينيك قصتان. …

تمطرني عيناك. .

وتغمرني. .

بأمطار الحنان. .

لو تدرينَ …يا حبيبتي

في غيابك. .

ما وجع المكان. ..

…………..

محمد الخضري

 

Efendim  Aşkın

Kalbimde  madalya

Onunla övünüyorum

Yıldızlara meydan okuyan  

Yukarı kaldıran

Sen nereden geldin? ...

Tüm bu şiddete karşı

Ah narin çiçek

Ah en güzel çiçek

Kasımpatım

Kimsin sen. .Kimsin. .

Sen benim aşkımsın

Bu bir daha olmayacak

Senin gibi olabilir mi, sevdam

İkinci biri

Her şeyin içinde bir hikayesi var. ..

Senin gözlerin iki hikaye

Gözlerin üzerime yağıyor

beni içine batırdılar

Şefkat yağmuru ile

Bir bilsen... aşkım

Senin yokluğunda

Ne acı bir yer

…………..

Muhammed El Hudari



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar