Print Friendly and PDF

Senden Uzak Durmak İstemiyorum

  


بود درد مو و درمانم از دوست

بود وصل مو و هجرانم از دوست

اگر قصابم از تن واکره پوست

جدا هرگز نگردد جانم از دوست
**
نمی­دونم دلم دیوونه کیست

کجا می­گردد و در خونه کیست

نمی­دونم دل سرگشته مو

اسیر نرگس مستونه کیست

**

 ته دوری از برم دل در برم نیست

هوای دیگری اندر سرم نیست

بجان دلبرم کز هر دو عالم

تمنای دگر جز دلبرم نیست

**

یکی درد و درمون پسندد

یکی وصل و یکی هجرون پسندد

مو از درمونو درد و وصل و هجرون

پسندم آنچه را جانان پسندد

**

دلم زار و دلم زار و دلم زار

طبیبم آورید دردم کرید چار

طبیبم چون بوینه بر موی زار

کره در مون دردم را بناچار

**

سه درد آمو بجانم هر سه یکبار

غریبی و اسیری و غم یار

غریبی و اسیری چاره دیره

غم یار و غم یار و غم یار

**

غم و درد مو از عطار واپرس

درازی شب از بیمار واپرس

خلایق هر یکی صد بار پرسند

تو که جان و دلی یکبار واپرس


دانلود آهنگ نمیدونم دلم دیوانه کیست از علیرضا افتخاری

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar