Print Friendly and PDF

Seni beklerim Asılmayı bekleyen bir idam mahkumu gibi...






Bekleyenler İçin


Bir ayak sesi duymayayım 

Kapıya koşuyorum 

Gelen sen misin diye 

Bir siyah saç görmeyeyim 

Yüreğim burkuluyor 

Ağlamaklı oluyorum 

Her şey bana seni hatırlatıyor 

Gökyüzüne baksam 

Gözlerinin binlercesine görürüm 

Bir rüzgar değse yüzüme 

Ellerini düşünmeden edemem 

Yaktığım bütün sigaraların dumanları sana benzer 

Tadı senden gelir 

Yediğim yemişlerin 

İçtiğim içkilerin 

Ve içimdeki bu dayanılmaz sıkıntı 

Bu emsalsiz hüzün 

Seni beklediğim içindir


Resmine bakamaz oldum 

Uykulardan korkuyorum artık 

Utanıyorum odamdaki bütün eşyalardan 

Şu sedir hala gelip oturmanı bekliyor 

Şu ayna karsısında güzelliğini seyretmeni 

Şu kadeh dudaklarına değebilmek için duruyor masada


Ve şu saat geldiğin anda 

Durabilir sevincinden 

Zaman çıldırabilir 

Çünkü benim dünyamda 

Ölümsüzlük, seni sevmek demektir. 

Bir çocuk dogmayı bekler 

Bir ağır hasta ölmeyi 

Bitkiler yağmur ve güneşi bekler 

Yalnız bir kadın sevilmeyi 

Ve düşün ki bir adam 

İçinde bütün bekleyenlerin korkusu ve ümidi 

Seni bekler 

Asılmayı bekleyen bir idam mahkumu gibi


Sen gelinceye kadar 

Pencerem kapalı duracak 

Rüzgar gelmesin diye 

Artık perdeleri açmayacağım 

Gün ışığı girmesin diye 

Sonra kahrolacağım 

Bu karanlıkta, bu derin yalnızlıkta 

Ve günlerce gecelerce haykıracağım 

Nerdesin diye, Nerdesin? 

Bir gün bu kapıdan sen gireceksin 

Biliyorum 

Ergeç bu bekleyişin bir sonu gelecek 

Yıllarca sonra 

Öldüğüm gün bile gelsen 

Bütün bu bekleyişimi ve öldüğümü unutup 

Çocuklar gibi sevineceğim 

Kalkıp sarılacağım ellerine 

Uzun uzun ağlıyacağım.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar