Print Friendly and PDF

Bu Gece Allah ile Sohbet Ettim

 





"İyi ki beni seviyorsun
Onlara razı olmasalar dahi..."    

Ebü’l-Hüseyin Ahmed b. Muhammed Nûrî 

Ben Allah’a aşıkım, o da bana” sözü ve “Ben dün gece evimde Allah ile beraberdim” 

Ebü’l-Hüseyin Ahmed b. Muhammed Nûrî hakkında şöyle bir rivayette yer almaktadır. Ebü’l-Hüseyin Ahmed b. Muhammed Nûrî bir müezzinin ezanını duymuş 

Lanet olsun, Allah kahretsin!” demiş, köpeğin ulumasını duyunca da 

Buyur işte geldim demiştir.

Yine...

Ebu’l- Hüseyin Nûrî’ye sattığı bir tarlanın bedeli olarak 300 dinar getirdiler. O onları alıp köprünün üstüne çıktı ve tek tek suya atmaya başladı. Bir yandan da şunları söylüyordu: ‘Sevgilim, böyle şeylerle beni tuzağa mı düşürmek istiyorsun?’”  Serrâc, el-Lüma’, ss. 471-473.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar