Print Friendly and PDF

Canan...Aşk okurum, Aşk Dokurum.



 İlkbahar'a Doğru..

Ben bu gönül tezgâhında

Aşk dokudum, aşk okudum

Erenlerin dergâhında

Aşk okudum, aşk dokudum


Her güçlüğü bile bile

Göznuruyla, sabır ile

Yumak yumak, çile çile

Aşk dokudum, aşk okudum


Bir ömür yana yakıla

Yazdığım sığmaz akla

Acımadım kırkdört yıla

Aşk okudum, aşk dokudum


Sevgi insanlığın özü

Odur aydınlatan bizi

Hak yolunda oldum terzi

Aşk dokudum, aşk okudum.


Günahından, sevabından

İçtim aşkın şarabından

Uluların kitabından

Aşk okudum, aşk dokudum


Aşk için şan da, şeref de

Okudum saplı bu hedefte

Yıllar yılı bir gergefte

Aşk dokudum, aşk okudum


Ümit Yaşar aşkla bende

Kötülük olmaz sevende

Bu can kaldıkça bu tende

Aşk okurum, aşk dokurum..


/Ümit Yaşar Oğuzcan..






Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar