Print Friendly and PDF

Geç Kalmış Olur muyum

 



Senin nerede olduğunu 

Biliyorum da

Sonunda bir gün görüşeceğiz de

Olur mu...olur

Unuttuğum...umudumu kaybettiğim

Aklıma gelmeyen bir günde

Belki endişelerim var  

Geç kalmış olmam inşaallah

Çünkü rüzgarlar eksik değil

Tüm hayallerimi uçurtmasalar

Şüphem yok ki

Gerçekten seni tanıyorum

Kaç şarkı söyledim

Kaç şiir yazdım

Sana sözü ulaşan kaç tane mektup yazdım

Koynunda ölmüş gibi

Ey kelimeler sessiz olmaktan çıkın

İstemem...onsuz bir hayat

Çok uzun geceleri

Çok uzun günleri

Bitmeyen saatleri

Saymakla bitiremem

Ey ölüm

Eğer seviyorsan, gel ve beni al

Bu benim rüyam

Benle kalır

Ancak hayalden çıksaydı

Daha başka güzel olurdu 

Her şey

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar