Print Friendly and PDF

Hayalimin Hikâyesi

 



Aman Tanrım!

Seni seviyorum demek…çok güzel.

Her şey bunu gösteriyor

Hayallerde masallar da yaşayamadık ama

Ayın loş ışığında

Yüzün ne kadar da tatlı görünüyor 

Bakar mısın neleri yaşıyoruz

Seninle el ele yürümek 

Hissi dahi kalbime huzur veriyor

Gözyaşlarımı önüme düşürse de

Bunu hayal etmek bile ne mutluluk veriyor bana 

Bir bilsen 

Bir çok konuda pek iyi değilim

Belki de bu geç kaldığımızdan 

Doğruyu bulamadığımızdandır

Gel sevdam sıçrayalım

Andan zamandan 

Bu atlayışı gerçekleştirelim

Gerçekten bu harika olacak

Neler yapmak zorunda kaldığımı

Hiç rahat bir hayat yaşamadığımı

 Çok çabuk ihtiyarladığımı 

Ağır bedeller ödediğimi ve artık yorulduğumu

Anlıyorum

Dinlenmem lazım 

Aslında kim ve ne olduğumuzu bile bilmiyorum.

Ne istediğimi bulmaktan bile  yoruldum

Senden sonra gerçekten istediğimin 

İmkansız da olsa düşünü görüyorum

Karşıma aniden çıkıp 

Tam   olarak dileğimi  

Hem de hiç sormadan 

Bana yaşatarak  bilen biri gibi çıktın

Kalbimin sesini ve düşüncelerimi  

Birebir okudun

Gelecekten umutlar verdin

Geçmişe götürdün ve   geleceğim geçmişte var oldu

İyi ki sevmişim seni

Seni sevmenin huzuru ışığı hiçbir şeyde yok ki 

Hayalimin hikâyesi

Aman Tanrım!

Seni seviyorum demek…çok güzel.

İnanıyorum

Tam da aradığım kelimesin




İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar